Hvordan legger jeg inn en bestilling?

  • Når du legger til en vare i handlekurven, blir varen automatisk lagt til.
  • Gå til handlekurv-ikonet øverst til høyre og klikk på det. Deretter klikker du på “Til kassen” for å gå videre til utsjekking.
  • Fyll ut adressen din og velg en tilgjengelig betalingsmetode. For øyeblikket tilbyr vi kun KLARNA som betalingsmetode.
  • Pass på at alle felt er utfylt, og at de ønskede varene er lagt til.
  • Fullfør kjøpet ved å trykke på “Fullfør” -knappen nederst til høyre.

Hvordan kansellerer jeg en bestilling?

  • Det er mulig å endre eller kansellere bestillingen så lenge vi ikke har begynt å pakke den.
  • Du kan bare endre bestillingen, ikke adressen. Hvis du må endre adressen, må du kansellere hele bestillingen og legge den til igjen.
  • Hvis det er umulig å endre bestillingen, inkludert adressen, kan du kontakte oss ved å sende en henvendelse med ordrenummeret ditt til support@yohana.no. Vi vil gjøre alt vi kan for å hjelpe deg!

Spørsmål om VAT-faktura?

  • VAT-faktura innebærer at moms/MVA blir lagt til på første kvittering du mottar ved kjøp. Moms/MVA vises på kvitteringen, og ordrebekreftelsen/kvitteringen fungerer derfor som en selvstendig VAT-faktura.

Kan varen restordres?

  • Når varen er på lager, vises den som “på lager”.
  • Hvis varen er lite på lager, vises antallet som er tilgjengelig.
  • Hvis varen ikke er på lager, vil den være merket som “ikke på lager”, og du vil ikke kunne legge den til i handlekurven.
  • Hvis varen ikke er på lager, men kan bestilles på forespørsel, vil du kunne bestille den og bli informert om at den er på restordre.
  • Hvis du ønsker en vare som ikke er på lager, kan du kontakte oss på support@yohana.no. Vi kan ikke garantere at vi vil få varen på lager igjen, men vi vil gjøre vårt beste for å imøtekomme forespørselen din, inkludert å bestille den fra våre samarbeidspartnere hvis det er mulig. Dine henvendelser hjelper oss med å evaluere etterspørselen og eventuelt få varen tilbake på lager.